cnntylmz ben bugün hastaneye gittim bebeğim kesede kalp atışı yerinde, kesede kanama görünmediğini söyledi, ilacımın mgnı artırdı, idrar yollarımda enfeksiyon çıktı onun için toz verdi gece içecekmişim, ama kanamanın neden olduğunu tabiki söylemedi😞birde bugün başka birşey öğrendik başka bi doktordan (PROGESTAN) kullanan kişiler eğer ilaçı yetersiz gelirse veya ilaç saatinde kullanılmazsa kanama yapabilir miş, tabi benim kanamam bundan mi oldu o bilinmiyor , aklınızda bulunsun diye haber edeyim dedim. Birde ben çok teşekkür ederim çok üzücü bi hafta sonu geçirdim yanımda destek oldunuz çok teşekkür ederim🙏🙏🙏Allah hepimizin bebeklerini korusun 🙏🙏