nurcin-ruya canım benim bugün kanamam oldu, burda bir tane hastane var oda devlet hastanesi ,özel hastane yada özel kadın doğum muayenesi dahi yok .yani devlet hastanesinde doktor gelmiyor Muş sadece iğne yapıp gönderiyorlar iğne oldum progestan içtiğim ilacınn mgnı artırdım . Şimdi yatıyorum kontrole gittiğimde idrarımı yapınca sadece peçeteye geliyor rengi kahverengiye dönmeye başladı gibi bilmiyorum 🤕🤕🤕canım senin nasıl oldu kanaman ve neden olmuş kaç haftalıksın