Betul5353 suni sancı çekmek de zor diyorlar canım yaaaa hayırlısı olsun tabiki ama umarım açılman çoğalmıştır da rahatlıkla yaparsın doğum. Bana bir hafta içinde olabilir doğum demişti olmazsa çarşamba gideceğim tekrar. Bu arada kız bebek anneleri yazmışsın canım ben görmedim onu benim erkek☺️