Gldn7 Denizkaplan çok güzel isim bnde 21 haftalık hamileyim ve bayılıyorum bu isme ogluma koyucam ömer aslana 🦁 aslan oglum benim diye seviyorum hep
muhanneozge Ömer ismi ne güzel bir isimdir. Bu ismi koyacak annelere selamlar💕 Sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım. ( bu arada bizimki sanırım kız)
RuzgarsMommy Benim yeğenimin adı Ömer Faruk (Faruk babamı adıydı ) erkek kardeşim koymak istedi böyle. Ama ismi okadar yakıştı ki Ömer ler hep tatli oluyor sanki😍
Snglsalci Ömer asaf çok güzel bence bende öyle istiyodum ama eşim dedesinin adını koymak istiyor o yüzden koyamadım 😔