Kizlar burda cogunu biktrmsdm diye bilrm erken dogum riskyle..ama bugun 37 olduk..26 haftadan beridir erken dogm riskm vardi ve bugunlerd geldyme inanamyorum cok şukur…nasil gidiyor hanimlar sizde..benm cok feci mide yanmam var giceler hic uyutmuyo..onun disinda hic bir arim filan yok..bide ayagma giren kramplar…dogum icin henuz bir belrtm yok…