Ayselali BedriyeAlkan13 39 haftamdayım beyaz akıntım var biraz fazla bende aynı şeyi merak ediyorum acaba doğum mu çok yaklaştı normalmidit🤔
SameTugcEymen Ayselali 39+2 yim 2 haftadır var bende yoğun hemde beyaz akıntı ama malesef tık yok 😂😂😂😂
Ayselali SameTugcEymen Bendede tık yok vallah hiçbir belirti falan yok akıntı dışında inşallah doğum habercisidir artık doğurmak istiyorum 😅
Mekamu BedriyeAlkan13 bekle bakalım devamında su gelecek mi ya da düzenli sancılar başlayacak mı. Sadece nişanda zaten birşey yapamıyorlar hastanede.
Meteannesi Benimde son zamanalarda oldu en son 38 de doktorum altan acikligima bakti ondan beridir beyaz akintim oldu suan 39 + 4 um Nisanin hafif kanli ve sümüksü oldugunu soyluyorlar