Ahmtmmm Kalp atışını geçen hafta salı günü duydum bugün kahverengimsi bi leke geldi korkuyorum açık kaverengi birşey mi oldu acaba
iremgun Ahmtmmm yani korkmayın telaş yapmayın benim de olmuştu 5 haftalıkken ben doktorumu arayıp anlatmıştım hastaheneye çağırmıştı iğnr yapmıştı gidebiliyorsan bi için ferahlar git acile canım.
iremgun Ahmtmmm bakıyorlar canım ben önce acilden giriş yapmıştım korkma telaş yapma biliyorum zor ben şu an 16 haftalığım hala devam ediyor olabiliyor diyor doktorlar ama her ihtimale karşı ilaç kullanmak en iyisi düşük ihtimaline karşı.
Habibe-280328 Evet olabiliyor lekelenme korkma ama kesin bı doktora git yakın zamanda kontrol etsin iğne ve progestan başlayabilir geç kalma elinden geldigince
Zlhb Kahverengı lekeden korkma dedı doktorum bende yaşadım uzun sürdü epey ama yinede bır gıtmenız gerekıyor ona göre ilaç iğne veriyorlar çünkü
izmirlih35 Bende yaşadım korkmayın doktorunuza gidin ilaca başlayacaktır ayaklarınızın altına yastık koyup uzanın pek kalkmayın. Allahın izini ile geçer inşallah.