Ben evlendikten sonra ovülasyon testi yaptım 5 ay boyunca hep yumurtlamayı gördüm ama nerdeyse sadece cocuk için eşimle birlikte oluyodum doktorla görüştüğümde böyle düşünerek sadece prolaktin hormonunu yükseltiyorsun hiç sorun yokken hamile kalman imkansızlaşcak bu yüzden dedi bende o ay bıraktım olursa olur olmazsa napıyım moduna girdim ve gerçekten bıraktım o ay tatle gitmiştik hiç bakmadım bile yumurtladım mı çocuk mı yapcaz hatta o kadar boşverdimki epilasyona yazıldım saçlarımın rengini açtırmak için kuaförle 3 aylık süreci planladık baya mutluyum kendime zaman ayırıyorum derken o ay sonunda karnımda inanılmaz ağrı oldu ama ölüyorum sanki doktora gittim kist var dedi 2 güne geçer dedi, geçmeyince başka doktora gittim ee sen hamilesin dedi. Diceğim o ki biliyorum düşünme takma demek çok zor ama gerçekten stres hormonu azalınca herşey yoluna giriyorr belki siz değilde eşiniz stres yapıyodur size belli etmeden o bile spermin kalitesini çok azaltıyormuş. Oluruna bırakın hala böyle devam ederse prolaktin, tsh, amh değerlerinize baktırın bakılmadıysa. Zaten 1 seneden sonra olmazsa doktorlarda ciddi gözüyle bakıyor. Umarım herşey gönlünüze göre olur🙏🏻😍