Duygu Tbberk gyneferon kullanıyorum pembe draje şeklinde 28+4 haftalığım doğuma kadar kullan dedi doktorum
RumeysaGen Tbberk kan değerim 12.5 doktor gayet iyi dedi ama bende Demir eksikliği var onun içinde küçük şişelerde şuruplar var ondan içiyorum hap yutamıyprum
Nyazkan Tbberk Bizde 37+1 olduk. Gynoferon kullaniyorum gunde iki tane ama hemoglobin 9'du hep. Daha da dusmesinden korkup serum taktilar gecen hafta. O yuzden ilk haftalarda arttirmak icin elinizden geleni yapin 🙁
Mervee Benim de bugünkü kan testimde düşük olduğunu söyledi doktorum, gyneferon kullanıyordum günde bi kere, artık iki ye çıkardı..
Tbberk Mervee benimde 11 di degerim bnce iyi ama saglik ocagndaki doktor kan yapici seyler ye dedi. Bnde gunde bir kez sabah ac karnina iciyorum. Icip kahvaltiyla arami kalmasi gerek biraz
Mervee Tbberk canm ara kalması gerek mi bilmiyorum ama bana içtikten sonra iki saat süt ve süt ürünleri tüketme dedi neden anlam veremedim, soracağım bu gidişimde
EliniVermiyorHayat Gyneferon verdi decavit vitaminide ama hiçbir ilacı içemiyorum kansızım üstelik öneriniz varmı ?miğdem bulanıyor kötü oluyorum
Tutku EliniVermiyorHayat ben gece yatarken içiyorum kan ilacını sonr hemen uyuyorum. Böylece mide bulantısını yaşamamış oluyorum 😊
RumeysaGen EliniVermiyorHayat EliniVermiyorHayat bende ilaç yutamıyorum Demir ilacı var sıvı olarak küçük şişeler de folik asitle birlikte ben ondan içiyorum hiç rahatsız etmiyor beni
EliniVermiyorHayat Tbberk bu kan ilaçlarının şurup olanı varmış onu bi denesem diyorum pancar pekmezi yiyorum bu arada
Tbberk EliniVermiyorHayat onu doktoruna danis ama hapini icemiyosan onuda icemezsin migden bulanir. Acba hapi yogurdun icine fln koysan oyle yutsan olmuyomu ki
Esincim EliniVermiyorHayatne kadar kaldı doğuma sezeryan mı normal mi stresten sınavda doğurmayasın sonra 🥰
Mine Normalin üzerinde kan değerim olduğu için kan hapını bıraktık canım kullanmıyorum normalde de kansızlık sorunum yoktu çok şükür 🤗
Tutku Mine demirim yüksek olmasına rağmen demir ilacı kullanıyorum. Kan doktorumunda (hematoloji uzmanı) demirin bi zararı yok aksine bebeğin ileri ki durumu için yararlı kullanmaya devam dedi
Tutku Tbberk bende 18de başlamıştım. değerlerin düşük olduğu için erken başlatmıştır. Hemogramın alt sınırı 11.7 diye biliyorum. Ama hemogram yanında demir ve ferritine de bakıyorlar ilaç vermek için. Benim demir ve hemogramım yüksekti ferritinim düşmeye başladı diye verdi