Kızlar dünden beri çok kötüyüm dün oruç tuttum diye oldu demiştim ama bugün oruç tutmadığım halde çok kötüyüm nasıl anlatacağımı da bilmiyorum derdimi. Tansiyonum 11/7 az önce baktım yani tansiyon da değil ama her an bayılacakmış gibiyim. Plesantam aşağıda tam kapatmamış rahim ağzını ama kenarındaymış. Nedeni bu mu acaba? Birde bebek sürekli kıpırdıyor artık bu beni yıpratmaya başladı 21 haftalığım bu arada. Bebek kımıldadıkça mide bulantısı gibi tuhaf bir iç kıyılması oluyor bende dediğim gibi derdimi anlatamıyorum ne olduğunu bilmediğimden 🥺 resmen hamilelik yordu beni. Bu arada bebeğim cam kemik olacak sanırım detaylıda sorunlar çıktı. Bu yaşadıklarımı yaşayan bilen barsa yazsın lütfen 🙁🙁🙁