Kızlar merhaba hepinize hayırlı ramazanlar öncelikle . 39+2 haftalık hamileyim. Dün geceden beridir bebegimin hareketini hissetmiyorum. Ara ara kasilmalarim oldu geceden sabaha ama öğlenden beridir oda yok. Benim gibi başına gelen var mı. Normalde hareketli bi bebekti ayagini falan hissediyordum kaburgamin altında. Bugün oda yok. Iftardan sonra acile gitmeyi düşünüyorum. Bilindigi üzere yasak var. Sakarya da olup nasıl izin alınır acaba ?