Gokcylan Ağzımda 3 gündür acılık hissi var tad alıyorum yemek yiyince geçiyor ama ağzım boş durunca 10 dk hemen acılaşıyor sizede oluyormu kızlar😞 28+1
Gizempamuksuturgut Gokcylan ya ben 17 hafta olsun hala var ağzım boş kaldığı vakit başlıyor artık bunaldım bu durumdan
Sude_uzum01 Gokcylan valla canım bende aynı durumdayım. Yemek yiyorum 10 dakika sonra ağzım apacı ne yapacağımı şaşırdım artık 23 haftalığım bende her gün aynı durumu yaşıyorum🥴
Gokcylan Ayy bende çok bunaldım 😞hemen geçsin bu durumlar çok dua ediyorum Allahım hepimize sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip Etsin☺️
ipeginannesi Hftaya geldim hala aynı durumdayım yesem ayrı dert yemesem ayrı… doğurana kadar geçmiyormuş genelde 😔