Zehra2604 Merhaba güzel anneler 🥰 hurma konusunda beni bi aydınlatırmısınız 😅 doğum hızlandırıyor diye paylaşılıyor burda ama ben 24. haftamdayım vitaminli diye yiyorum sakıncası Olur mu yememelimiyim?
minnakfasulyecim Zehra2604 Ay 28 haftalığım geçen canım çekti korkuma alıp yemedim 😂😂 bende aydınlanmak istiyorum ışık hızıyla😂
Dilarailhan Zehra2604 açılmayı kolaylaştırıyor diye yeniliyor, ama tıbben kesin değil bu hurma olayı. Bende yedim gebeliğimin başında hemde baya bı , sıkıntı olmadı şuan 32 haftalığım yine yiyorum arada düzenli olmasa da aklıma geldikçe . Eğer çok merak ediyorsanız muayene zamanı doktorunuza bı danışın
_defnee Zehra2604 Hamilelikte yiyen çok oldu. Benim erke Doğum riskim var diye ben yemedim. Doğum yaklaşınca yiyorlar daha çok.
zeyzey95 Zehra2604 hurma rahim kaslarını güçlendirir. Günde iki üç tane yiyebilirsin bişey olmaz 37 haftadan sonra istediğin kadar yiyebilirsin
Beyzasahin Zehra2604 ben diyetisyenime sordum günde 1 tane yiyebilirsin dedi daha fazla yeme dedi 😍🙈 bende şuan 26. Haftalığım
Zehra2604 Rahatça yiyordum, çok severim hurmayı, burda birkaç kez denk geldi yemeye korktum 😅 Günde bir, 2 günde bir yiyeyim bari çok vitaminiymiş çünkü
esraskrdn Zehra2604 Sürekli bunkonu konusulunca ve 4dusuk yapınca doktoruma sordum. Günde 1tane yiyebilirsin fazlası kilo aldırır ve çok sağlıklı dedi. Böyle konuları doktorunuza danışın. Her şeyde olduğu gibi bunda da abartıya kaçmamak esas☺️👍
_mrv Zehra2604 gebelik okulunda bize haftada bir kaç kere bi tane yiyebilirsiniz ama düzenli olarak hergün yemeyin demişlerdi. Rahim kaslarını gevşetiyor galiba düzenli yiyince. Bende haftada bir tane falan yiyorum aklıma gelince
Cirkinordekk Zehra2604 canım seninlostj görünce bende doktoruma msj attım hemen 27+2yim.. dedi ki günde 1 2 taneden birşey olmaz yine de gönlünü rahatlatmak için doktoruna sor istersen
Zehra2604 -irem hahaha ne bileyim doğumu yaklaşanlar yemeye başlayınca içime sıkıntı düştü ben az yiyeyim yinede şimdi