0502 Geçmiş olsun canım bende dün aradım doktoru sonucumu öğrenmek için yüksek çıktı dedi. O an dünya başıma yıkıldı ağlamaktan içim dışıma çıktı kendime gelince tekrar konuştum doktorla karından sıvı alınıyormuş bide %100 sonuç veren kan testi varmış 3 bine yakın dedi maddi durumun iyiyse onu öneriyorum dedi. Onu yaptıracağız👀ilk hamileliğim aldırmak istemiyorum. Eğer risk görmemişse doktor sıvı aldırma,sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻