Elif1992 8+2. Mide bulantısı gün boyu sürüyor. Adet sancısına benzer ağrılar ,kasik ve bel ağrıları oluyor.
Tomrisme Ben 7+3’üm mide bulantım çok hafif vardı fakat üç dört gündür hiç yok. Aslında bu güzel bir şey ama insan yine de tedirgin oluyor 🙄