Tucenur benimde 22. Haftamda başladı baş dönmelerim baya denge kaybıydı benim icin ayakta duramıyordum pek.Simdi seyreldi ama halen yokluyor.Tansiyonumda hep düşüktür hamilelikten oncede sonrada doktorumla görüştüm vertigo olabilir dedi KBB ye gorunmen gerekiyor dedi malum virüsten dolayı KBByede gidemedim ama zamanla sereyldi Allah’tan🙏🏻