Evlatkokusu damlazhl 39+0 a gün aldım 18 Mayıs ta olacak inş ama o zmana kadar kendi sancım gelirse normal deneyeceğim
damlazhl Dilekosman hayırlı olsun darısı bana 38+1 günlük hamileyim pazartesi belli olacak daha doğum tarihim
Gizem13 damlazhl ben 2. ’yi 37 haftamda doğurdum ama pişman oldum kendi isteğimle 37 haftayı istedim çok şişmiştim ama keşke 38 39 bekleseydim
Gizem13 damlazhl şuan 3 . Ye hamileyim 11+4 bunda 39 bekliycem inşallah allah izin verirse çünkü bebeğin anne karnındaki gelişimiyle disardaki gelişimi kilo alımı aynı değil