melek_34 Merhaba, minnoş güzel anneler 🧡 kız bebek isim önerileriniz neler? Siz hangi isimleri tercih ettiniz? İsim bulmak gerçekten çok zormuş 😞
elcinsadem melek_34 benim kızım olacak Allah’ın izniyle Yade ismini koyucaZ . Hatırda Kalan zihinde kalan demek 🥰 ama diğer alternatiflerimiz İnci Tanem Yağmur Tanem Övgü Kumsal Lavinya idi .
Lazanne melek_34 bende sizin gibi hiç bi isme ısınamadm herkes alya asel mina mira lila falan koyuyo kusucam artık dedim eşime 😂 sonra eşim azra ismini önerdi hoşuma da gitti çok da yaygın değil. Azra ya karar verdik inşallah
melek_34 sevvalsarp Alya 😍 iki isim verme taraftarı çok değilim açıkcası ben. Ama alya ismini çok beğendim
melek_34 Eemmyy güzel ve değişik isimler düşünmüşsünüz 😊🧡 bana da derin ya da deren isimleri içimi ısıtyor 🙏🏽
melek_34 Kubs isim listem baya uzadı 😬 eşim her bulduğum isme bi kulp bulduğu için biraz zor olacak galiba 😀 yaz da güzelmiş 💐
melek_34 elcinsadem bence çok güzel bi tercih yapmışsınız ☺️ Yade isminin kelime anlamı çok güzelmiş 🧡 allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏼