damlazhl Merhabalar birinci bebeğim sezeryanla dünyaya geldi. Şu an tam 38 haftalık hamileyim pazartesi kontrolü var. 38in içinde mi gün veriyor 39 a mı? ?
Ezgim Devlette 39+0dan once almiyolarmis yani bana doktorum oyle demisti hatta bir hasta vardi dogum icin gelmis 38+6 idi yarin gel diyip gondermislerdi