Canım ben çektim üç aylıkken cok kötü ben agrımdan yerlere duvarlara vururdum hiçbir şey geçirmedi bir tek parol iyi geldi günde iki kere birini yatmadan önce içiyordum sabaha kadar rahat uyuyordum öbür türlü sabaha kadar ağlaya ağlaya duramazdım. Sarımsak da koyabilirsin dişine ezip ben sarımsak yiyemediğim için koyamadım bunları deneyebilirsin umarım geçer çok geçmiş olsun 🙏🏻