Kubra57 benim son adet tarihim 25 mart pazartesi günü rüyamda test yaptığımı gördüm pozitif çıktı rüyaya istinaden uyanınca gidip test aldım fortest aslında umudum yoktu adet ağrılarım vardı dedim bu ay da adet geliyor ama rüyada görünce deneyeyim dedim baktım çift çizgi oldu hemen inanamadım bitane daha yaptım yine çift çizgi bu pazartesi hastaneye gidicem bakalım bikaç ay önce 7+3 te kalbi durmuştu bebeğin sonra kendiliğinden düşük yaşadım bunda da aynısı mı olacak yada sağlıksız bi durum var mı diye korkularım yok değil 🙈