RumeysaBaykal Selam güzel anneler! İnşallah kasım gibi bebeğimize kavuşacağız. Bu süreçte tecrübeli/bilgili annelere sormak istedim kış bebeklerine nasıl kıyafetler almalı? İçli dışlı nasıl giydirmeli?
Yasemin00 RumeysaBaykal uzun kollularının içine herzaman kollu çıt çıtlı giydir yelek muhakkak gidir kış bebegi olucakmış madem birdi iç pijama da giydir işte bu evin çok sıcak olmuyosa bunlar iyi benim.evim kışında sıcak oldugu için ben kendim bile kısa kolluyola dolasıyorum kazak giymiyoruz bebegimide öle çok sıcaga alıstırmam zaten normal giydirrim ama yelegi sırtında olur herzaman tabiki o bebek oldugu için 👶
Suveydaa RumeysaBaykal benim kızım Ocak’ta doğdu evin ısısı iyi olduğu için öyle kalın kıyafetler giydirmedim uzun kollu penye giydirdim hep bi tek yatırdığım yerlere kalın battaniye serdim.
Yaseminozel RumeysaBaykal yünlü asla giydirme bebeklerde alerjik hastalıklara sebep oluyor. Zaten uzun kollular tercih edilir sen ne giyiyorsan bi tık kalınını giydir çokta giydirme terleyince çocuk hastalanır. Uykudan kalkınca hemen sırtına kalın yelekler hırkalar giydirme bak terliyse değiştir benim iki çocuğum var kaynanam hemen söylenmeye başlardı sen bu çocuğu hasta edersin sırtına bişey giydir diye çok şükür kış aylarında grip bile olmadılar🤗
tambirminnos RumeysaBaykal oğlumda kasımda doğdu hastane çıkışı 0-3 ay uzun kollu body çok lazım oluyor yelek çorap ve patik uzun süreli kullanılanlar oluyor berede takımlarin içinde olanlar yetiyor soguk bir şehirdeyseniz dısarısı için astronot mont öneririm
RumeysaBaykal Yasemin00 teşekkür ederiim💛 evimiz sıcak çok şükür bende aşırı sıcaga alışmasını istemiyorum içlik alt fazla olur gibi. Kısa kollu badi üstü uzun kollu tulum/pijama falan öyle düşünmüştüm bir de çok küçükken bir yeleği illa ki olur herhalde dediğin gibi☺️
Zerya1_annesi Ne kadar çok fazla giydirirseniz bilinki okadarda çok hastalanır kendiniz gibi giydirin kısa kollu zibin ustunede uzun kollu bluz yeleği ben uyandığında giydiriyodum zaten ilk doğduğunda hep uzandiklari için battaniyenin üstüne veriyorsun
gamzosgamzos Aralık doğumlu bebeğim içten uzun kollu zıbın giydiriyorum kilotlu çorap ve tulumu yada takimini giydiriyorum banyo yaptığı günler yelek ve bir kaç saatliğine şapka takiyorum
Deletedmom189 RumeysaBaykal tecrübeli değilim ama bebeklere kendi giyindiğimizden bir kat fazla giyindirmek yeterliymiş.