5 haftalıkdım bebeğim gözükdü kalp atışı başlamışdı .bu gün işte kontrol vardı 9 haftalığım doktor baktı bebek yok dedi ben şok oldum.dk düşük belirtilerini saydı bunları yaşadınmı bende dedin hiç birisini yaşamadım yani ne kanama ne ağrı ne parça böyle kalakaldık dedi gir kan ver bakalım yani.Amma benim aşırı gazım var zaten dk usm ooo bune bağırsaklar sismiş için bütün gaz dedi.yani 5 haftalık gördüyüm çimdi 9 haftalığım amma yok.Varmı böyle bir sey yaşayan nolur yardım edin