Ezgi05 kuzum bazı özellerde bile kimseyi almıyorlar ama emin ol her yer çok güzel dezenfekte ediliyor. Benim kuzenim devlette doktor korona hastalarına bakıyor alınan tedbirler çok güzel diyor. İçini ferah tut Allah’ın izniyle 1 gün kalıp çıkacaksın kötü seyler düşünmemeye çalış hersey güzel olacak ❣️