5naz 7 haftalık hamileyim ama oturup kalkıp yürüyünce belime ve kasığıma ağrı saplanıyor aynı şekilde merdiven inince de ağrı oluyor normal yatınca oturunca falan yok. bel ağırım ve kasık ağırım sadece hareket edince oluyor normal mi yaşayanınız varmı bu durumu acaba..
snm_ 5naz benimde o dönemde kasık bel ağrısı oluyordu doktor kanama olmadığı sürece sıkıntı etme rahmin büyüyor demişti. Şimdi sat a göre 11+3 üm hala bel, kasık ağrısı ara ara oluyor canım gene de doktorunu ara sor istersen çokta merdiven inip çıkma bence
Erken 5naz ben kaç ay yaşadım . Hep de aynı dönemlerde oldu. Yatınca geçiyordu o yüzden ilk haftaları 9 haftaya kadar hep yatarak geçirdim . Çok da rahat geçti ayağa kalktığım an agrı yapıyordu
Gizosx Muayneye gittiğimde bu şikayetlerim vardı dr anlatmıştım hepsi normal şiddetlide olabilir demişti , bende de vardı ama geçti demiyimde, bayagı azaldı ani hareketler yapınca oluyor şimdilerde ☺️