Gizemnaz_ canım ben 30 haftalık bebeğimi servikal yetmezlikle kaybettim 9 ay sonra tekrar hamile kaldım 7 haftalıkken düşük oldu 6 ay hamile kalamadım denemediği. Şey kalmadı incir kürü, soğan kürü, çatlatma iğnesi , klomen vs her şey denedim hiç birinden sonuç alamadım her ay umutsuzca test yapıyordum ağlaya ağlaya bekliyordum testin sonucunu. Evet çok zor bunu ancak gerçekten yaşıyan anlar. Doktorum dahi stres yapma diyordu hepsine siten ediyordum kolay değil diye ama bir gün artık çok yoruldum o ilaçları içmekten düşünmekten üstüne annemin kanser olduğunu öğrendik derken ben herşeyi bıraktım ümidimi Kestim ve o ay hamile kaldım evet gerçekten çok zor düşünmemek elinde değil biliyorum ama rabbim bir yerde güç vericek sana ve stresin azalıcak 🙏🏻