Selam arkadaşlar.. 31. Haftamda kontrole gittiğimde bebeğin kafası 35. Haftalık dedi doktorum ama bunun bi sorun teşkil etmediğini söyledi. Büyümeye devam edebileceğini yada durabileceğini bunun genetik bi yapı olabileceğini söyledi. Yinede Bu konu beni çok huzursuz etti aranızda bu durumu yaşayanlar varmı?? Sizce bidaki kontrolü beklemelimiyim yoksa ayrı bi doktora görünmelimiyim