Benim de 5-6. haftalarda koyu kahve renginde lekelenme olmaya baslamisti. Oncelikle, hamilelikte hic bit kanama normal degil, ama en tehlikelisi acik kirmizi (yani taze kan) kanamasi. Ben de cok korktum hemen acile gittim, doktor ilaca baslatti ve 12 hafta gecene kadar hep yatacaksin, yemek/wc disinda hicbir sekilde ayaklanmiyorsun diye tembihledi. Tabii oyle mumkun degil ama karantinadayiz zaten, birakin pis kalsin ev, onemli olan oncelikle sizin sagliginiz sonra da bebisin.
simdi 10. Haftamdayim, hersey iyi cok sukur. 2 hafta sonra muayeneye kontrole gidecegim, ama dusuk onleyici ilacima 22. Haftaya kdr devam edecegimi soyledi doktor. Cok korkup stres yapmayin, kontrole gidin ve doktorunuzun dediklerini harfiyen uygulayin. Bol bol dinlenmeniz gerekiyor kesinlikle!