Kızlar reglime 10 gün var.ama bi haftadır her zamanki gebelik-adet belirtileri var.biraz ağır geçiyor ama bel ağrım.ama bu kez farklı olarak sürekli bi miğde kazınması,açlık hissi,ama yiyememe…iftarda resmen bişey yiyemedim.karnım guruldayarak kalktım resmen sofradan.gebelik belirtisi olabilir mi,var mı böyle olan,ilk haftalarda yaşayan.açım ama yiyemiyorum😁