Esraorhan
her şey normal giderse öyle görünüyor… ama yine de tavsiyem tek markadan istif yapmayın, her ne kadar çok iyi olsa da bezler (organik, 100% pamuk, katkısız vs), bebişize yaramayabilir… Ben bir kaç çeşit aldım, deneyip bebişin seçmesine izin vereceğim… beğenmezse de az aldığım için yenilerini deneyimin diyorum:)