Kızlar merhaba. Size bir konuda danışmak istiyorum cevap verirseniz cok sevinirim. 🙏 Ben bugün 36 haftalık hamileyim normal de özel doktoruma gidiyorum ama doktoruma göre bebegim 2180 gram ve 10 günde sadece 100 gram almış diyor haftaya bakıp ona göre doguma karar verelimdedi. Ama aynı zamanda da devlette dogum istedigim İcin 31. Haftamdan beri devlete gidiyorum. 31 de 1700 gramdı 33 te 2060 gram dı 35 +6 2550 gram su an normal Bi şekilde ilerliyor dedi. Ama hangi ultrason cihazına gğvenecegime şaşırdım ığdırda oldugum içinse Baska gidebileceğim Bi hastane yok. Siz ce ne yapmalıyım