belosunannesi36 canım hamilelik cok guzel.harika bir his. Bebegin dogduktan sonra ilk 3 aya 4. Trimester deniyor. Bebek anneden ayrildigini anlamiyor ve anne karninda gibi devamli seni yaninda istiyor :) agrilarin gececek insallah ama o uyku hali bir sure daha seninle.olacak sevgiler 4 bucuk aylik bir anne :)