Meralaltindal 33+2 deyiz şu an🤰 36 da falan çatı muayenesi varmış heralde. Ama ben çok korkuyorum. Yaptıranlara soruyorum sizce çok da gerek var mı?🤔🤔
Durdaneeee Meralaltindal bende 32.5 haftalık hamileyim bende çok korkuyorum doktorum 35 36 da yapalım dedi
Betul5353 Meralaltindal korkulacak birşey yok çok canım acıdı diyenlere şaşırıyorum adet acısı gibi oluyor o kadar olacak tabi . Bende hafif bağırdım ama çok açıldığından değil ağrıyı unutmuşum ondan :)
CananAkdag Meralaltindal normal doğum olacaksa tabiki çatı muaynesi yaptırmak şart eğer sezeryan ise gerek yok canım
Gokser Meralaltindal normalde 38, hatta 39da yapıyorlar, eğer normal doğum istiyorsanız… ancak sezaryen olacaksa zaten muayeneye gerek kalmıyor, yapılmıyor.
Meralaltindal Betul5353 faydası oldu mu doğuma? Ben zaten normal doğuma tam karar vermiş değilim hala kararsızım bilmiyorum yaptırsam mı yaptırmasam mı?
Deletesmom095 Ya kızlar vajinal bi ağrım var bacakla vajinam arası zonkluyor resmen neden olur, 28.haftamdayım bilgilendirirmisiniz😐
Tgcozer Deletesmom095 bebeğin kafası aşağıya doğru pozisyon alıyordur benimde o haftalarda bebeğim dönmüştü sonraki haftalarda kanala giriyor bir kaç gün daha sürer sonra geçer :)
Mekamu Meralaltindal çatı muayenesiyle alttan muayenenin hiç farkı yok gibi. Hatta çatı muayenesi çok daha kısa. Siz hiç alttan muayene de mi olmadınız?
Damlay Meralaltindal Çatı muayenesi yapmadan açılmanız olup olmadığını nasıl anlıyabilir ki ? Yada rahimin müsaitliğini. Yani normal düşünüyorsanız mecbur tabikide. Doğumu başlatmak için değil ölçüm yapmak için yapılıyor çatı muayenesi.
Tgcozer Deletesmom095 yok korkulacak bir şey benimde çok acımıştı ne uyuyabiliyordum ne yürüyebiliyordum ağlıyordum resmen 😀
Meltemkd Meralaltindal normal doğurmayı düşünüyorsan yaptırmanda fayda var ve korkulacak bir işlem değil 1-2 dk sürüyor yada sürmüyor. Yazılanlar yüzünden bende ister istemez strese girmiştim ama hiç birşey yokmuş büyütecek:) bende daha yeni yaptırdım iki üç gün önce 37+5 günlük hamileyim
Glsm9191 Meralaltindal bence gerekli doğumu tetiklediği için kasılmalarım başlamıştı çatıdan sonra yoksa geleceği yok gibiydi 😀
Tgcozer Ben salı günü çatı muayenesi yaptırıcam ve çok korkuyorum sebebi burda baya kişi yok çok acıyor yok şöyle böyle o psikolojiyi düzeltemedim gözümde büyüyor adeta