Gr1992 Kızlar 7 haftalık olduk ck sukur ama bnm. Belım agrıyor ole kanamam lekelenmem yok cok sukur .doktoruma yazdım . Kanaman olrsa agrın artarsa gel demiş ıcımı rahatlatmadı yanı . Sizce norml mı bu agrı herzamn olmuyor ara ara gunlerde oluyor .
Rhm_akbay Gr1992 yerlesme kanamasida olabilir ilk aylarda normal oluyo canim kotu bisey düşünme bisey olursa doktora yaz ama en iyisini o bilir
UrasEgeninannesi Gr1992 bel ve karın ağrılarım benimde oluyordu genelde yerleşme ve rahimin büyümesiyle birlikte bel sinirlerine baskı yaptığı için ağrı oluyor endişelenme 😊 ama ağrın artar ve kanaman olursa mutlaka git tabiki. Çoğumuzda oldu gönlünü ferah tut yinele temkinli ol canım :)
Elif1992 Gr1992 benimde kasik ve bel ağrılarım oluyor ama dayanılmaz değil. Dinlenince hafifliyor. Çok ayakta kalmamaya çalışıyorum.
nur_nurr Gr1992 benimde o haftalar çok belim ağrırdı. ne kasık ağrısı nede başka bisey yaşadım ama bel çok çektirdi bana uzan sürekli kanama olmazsa korkma hiç bisey olmaz Allahin izniyle
Kader-46 Benim hamileliğin ilk haftalarından itibaren belim ağrıdı şimdi 24 haftalığım uzun süre ayakta kalırsam ya da çok iş yaparsam yine ağrır. Sanırım bazı kadınlarda oluyor böyle ağrılar.