Alara-20 Çatı muayenesi oldum. Doktor açılma baslamis dedi. Bu durumu yasayan varmi ne kadar zaman sonra dogumu basladi acaba?
Aslivns0 Alara-20 37. Haftamda çatı muayenesinde 1 cm açılmam vardı şimdi 39+2 hiçbir belirti yok patlıycam artık