Elif1992 hatice2446 progesteron değeri hamileliğin başında 8.4 çıkmıştı. Haftada 2 kez iğne yaptiriyordum. Kalp atışını duyduktan sonra haftada 1 e dusurduk. Ekstra progesteron ilacı almıyorum. Doktor iğne yeterli dedi.
Elif1992 hatice2446 evet iğneden sonra etkileri de sürüyor. Baya can yakıyor. Faydası olsun da acısını hissetmiyorum bile.