mom101 Merhaba kızlaaar kimler 3 ayını tamamladı? 13 haftanı tamamladık biz😍 Nasıl gidiyor? Cinsiyyetleri öğrendinizmi? Ben dün 2-liye girdim doktorum kıza benziyor dedi ama henüz tam belli değil🥰🐣😍
Gizemito Biiiiz 🥳🥳 SAT a göre 15+1 günlük hamileyim 🙊 Hafiften göbeğim çıktı, 2’li taramamızı yaptırdık %51 erkek olabilir dedi doktorum bakalım 🤭 Mayıs başı 3’lü tarama ve cinsiyet için gideceğiz 🤩
Gizemito Biiiiz 🥳🥳 SAT a göre 15+1 günlük hamileyim 🙊 Hafiften göbeğim çıktı, 2’li taramamızı yaptırdık %51 erkek olabilir dedi doktorum bakalım 🤭 Mayıs başı 3’lü tarama ve cinsiyet için gideceğiz 🤩
Gizemito mom101 Ben de çok bilmiyorum ama 16. ve 18. haftalar arası yapılıyor sanırım yine ikili test gibi kan alınıp ultrasonda bebeğin gelişimine bakılıyor bu kadar biliyorum ☺️