Kalben3434 çilekleri.bılendırda ezdim bızd bızd 😁 blendırın bardagı varya ona koydum 3.4 çilek içine soğuk sütü koy içicen kadar ben bir bardakla doymuyom da 2 bardak içiyorum tat versindiyede pudra şekeri tmm iste milk şekin hazır hem pahalı dil hem ucuz 😂