Gocmnn Haziran sonu doğumum yeni doğan hiç almadım 4 takım 5li hastane çıkışı aldım yeter heralde onun dışında 0-3 ay 3 tane ayaklı tulum aldım 3-6 ay alt üst takımlar aldım birkaç tane. Çok da bir şey alamadım ama zamanla alırım diye düşünüyorum çünkü tecrübem yok evin sıcaklığına bebeğin durumuna göre alıcam