Deletesmom095 Gzd111 ben 16da hissettim ama bu kişiden kişiye göre değişiyor 20li haftalarda hissetmeye başlayanda çok
juliet Gzd111 kişiden kişiye göre değişir ben 21-22 gibi hissetmeye başladım o zamana kadar hissedemeyebilirsin de korkma
Cigdemveminik Gzd111 18drn snra hissediliyor genalde hatta 24e kadar hissedeneyenlerede normal diyorlar kişiden kişiye değişiyor
mrvky34 Ilk bebegimde 24 gibi hissettim. Bunda 15den itibaren hissettim ama duzensiz ve zayif hareketler 😊 su an 26 haftaligim. Herseyiyle hissediyorum artik
juliet Gzd111 evet insan öyle oluyor eski kafalı bi teyze beni 2. ayda ben pıt pıt hissetmiştim bebeğimi sen niye hissetmiyosun diye aZarlamış resmen 😀
Yeni_anne_ juliet Bana da kaynanam 17. Hafta olduğunda nasıl hissetmiyorsun deyip kendimi kötü hissettiriyordu😂😂😂 20 de hissetmeye başladım.
Gzd111 Annekuzusu23 İyi ya erken o zaman ben 13 haftamda bise hissettim ama devamı olmayınca yanlış anlamışım dedım:)
Azemiram Gzd111 ben şuan 15+3 doktorum bana 19 haftadan sonra hissedeceksin hareketleri yani hiç endişe etme 🤗❣️