Haticecbci 38+4 günlüğüz bebeğimin hareketi çok yavaş iki gündür böyle birşey yaşayan var mı endişeleniyorum😢
DidemYldrm Haticecbci sancın var mı canım benim kuzenimin 37+3 de bebek hareketi yoktu 1 gün boyunca hissetmedi gecesine sancısı tuttu Doğum yaptı 😊
Nadye Haticecbci benim ki de 38 +4 ama hareketli. Suyu azalınca az hissediliyor ya hareket öyle bir durum olabilir. Bi de artık sığamıyor ve hareket edemiyorlar bence😂
Nadye Haticecbci tedirgin olucak bir durum olduğunu sanmıyorum ama bebeğin suyu azalınca genelde hareketler hissedilmiyor bence gidebilirsen bi doktora git.