Deletesmom095 bu haftanın başında 3 gün benimde oldu ama adet ağrısı kadar şiddetli değildi. Rahim buyumesi diye düşündüm geçti saten cok şükür. Ayaklarını uzat dinlen geçmezse doktorunu ara bence baya şiddetli galiba. Bide bende gazdan da ağrı olduğunu düşünüyorum. Kontrole gitmiştik pazartesi dışarısı çok sıcaktı terledim markete girdik terimi hissettim o gaz yaptı bence. Bayada sancı oluyor öyle