Benim 14 hafta da başladı suan 16 haftalık olduk hala agrıyor doktor normal dedı enseden de çok agrıyor du benım sonrasında burnumda kanamaya başladı ben yansıyormuş baktırmıştım normaldı her ıhtımal baktır ama bebegın anmıyo sıvısından kaynaklıymış bende arastırmıstır baş diş agrısı bu haftalarda beklenen şeylermiş