14 Şubat için yemeğe çıkmıştık diyete girdim klasik her zaman ki gibi 😂 öyle bir yemek yedim ki kıtlıktan çıkmış gibi eve gelince midem deli gibi bulanıyordu uyuyamadım o gece tabi ben yemek çok yedim diye midemin bulantısı sanıyorum , sabah uyandım aklıma geldi test yaptım pozitif çıktı istenilen bir bebekti zaten şuan 14 haftayız çok şükür ♥️allahım isteyen herkese nasip etsin bu mükemmel huzur dolu duyguları 😍