Ezgiii11 13 haftadan beri lekelenmem var bazen yeşilmsi akıntı bazen beyazımısı akıntı şimdide devam ediyor 14 girdik ayakada durunca daha cok karnım ağrıyor benim gibi böyle yaşıyan var mı bebekte sağlıklı birşey yok Allah’ım yardım et
AtaMommy Ezgiii11 cnm enfeksiyon veya mantarın olabilir bunlar Allah korusun düsüğe ve erken doğuma sebep oluyor yeşil akıntı enfeksiyon demek doktoruna muayene oldun mu olmadıysan bilgilendir çok önemli
izmirlih35 Ezgiii11 lekelenme 5.haftada bitti çok şükür 🤲 ama yeşil akıntım var yer yer beyaz sarı yeşil gibi devam ediyor. Doktora gittim antbyotik başladı sende doktoruna görüş muhakkak erken doğum yada düşüğe eden olabiliyormış Allah korusun
Ezgiii11 Filizzz66 bende akıntı var yeşilmisi ama kokusuz bende doktor gittim bebek cok hareketli gayet saglıklı dedi söyledim progestana devam et dedi ama ultrasyona birşey yoktu plesantadan şüplenmeye başladım
Ezgiii11 AtaMommy hamile olmadan öncede lekelenmem oluyordu sonra hamile kalınca olmaya başladı ama kokusuz bu mantar gibide durmuyor anlamadım
Ezgiii11 izmirlih35 16 haftada üçlü için gidicem uzanıyorum o vakte kadar dinleniyorum işte doktor cok buyuk kanaman olmadan gelme dedi kıpkırmızı kan olursa gel dedi bende bekliyorum işte inşallah bitsin artık bıktım su lekelenme korkuyorum valla
izmirlih35 Ezgiii11 ayaklarının altına bir yükselti koy. Aynen uzanın sürekli hiç iş falan yapmayın. Doktor bana progestana başladı lekelenme den sonra size bir şey vermedi mi. İnşallah biran önce geçer
AtaMommy Ezgiii11 kokusu olması gerekmiyor zaten doktora söyle vajinadan muayene edecektir seni zaten ihmale gelmez fitil felan verir
Filizzz66 Ezgiii11 sıkıntı yapma sakın ben başından belli hep kanamam yada lekelenmem vardı. Hatta bi ara sancılandım kasılmalarım bile oldu. Ama şükür ilerliyor elimden geldiğince dikkat ediyorum. Sende dikkat et Allah’a sığın. Rabbimin dediği olur
Ezgiii11 izmirlih35 öyle yapıyorum ama bir türlü ne kasık agrısı nede diger lekenme gecmedi üçlü teste beklmeden gitmelwmiyim sence ?
izmirlih35 Ezgiii11 progestan vermiş galiba bir daha baktım da yani lekelenme için bir progestan veriyorlar kanama olunca da iğne diye biliyorum. Ben daha önce düşük yaşadığım için lekelenme olduğu gibi gitmiştim eğer içinizde şüphe varsa gidin bence en aızndnan içiniz rahatlar
izmirlih35 Ezgiii11 bencede gidin anlatın belki progestanı da arttırır. İçiniz rahatlar hamilelikte her şeyin başı cidden iç rahatlığı yoksa kurduköa geçmiyor. Geçmiş olsun
Ezgiii11 Filizzz66 amin valla inşallah bir geçse o kadar cok huzur bulunan ki üçlü test brklicektim ama her ihtimale kardı gidicem doktora bir vaksın bende aynı şeyleri yaşamışım seninle valla peki kaç haftalıksın