37 deyim 13 kilo aldım benim doktor 10. Kiloda diyetisyen önerdi tabi gitmedim ☺️ Verirsin Allah ın izniyle, ilkinde bende 20 kilo almıştım şekerine baktır kafana takma keyfini çıkar bol bol su iç ödem tutma önemli olan o bence Pazartesi doğuma gireceğim inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🤲