Berna35 Merhabalar kimyasal gebelik olduğunu öğrendim 25 Nisan’da adet oldum bu adetim bittikten hemen sonra hamile kalabilir miyim sizde bu durumla karşılaşan var mı
aktkr Berna35 bunu nasıl anlıyorsunuz kimyasal olduğunu adetim geçen ay 4 gün gecikti. Bu ayda şuan 3. Gün hala yok bende mi öyle oluyorum ki
Melike3777 Berna35 kuzum ben kimyasal yaşadım onun kanaması peşine hamile kaldım şuan 30 haftalığım Rabbim en kısa zamanda sanada ve istiyen herkese nasip etsin 🤲❤️
juliet Berna35 bildiğim kadarıyla yok 2 kere yaşadım ben. Zaten Kimyasal gebelikle sadece hormon değeri yükseliyor kese vs oluşmadığı için parça kalma durumu söz konusu değil bunu bir nevi adet gecikmesi gibi düşün