İlk defa yazıyorum buraya benim de 3 düşüğüm var ve bu 4. Kese göründü ama henüz bebek ve kalp atışı yok bugün 6+2 oldu haftaya çarşamba kontrol var nolur dua edin görebileyim çok yıprandım artık bu durumdan rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah