Aydeniz09 Kızlar az önce balkona birşey almak için çıktım yerler ıslaktı farkedemedim 😓 ayağım kaydı bacaklarım açılı biraz hemen yere çöktüm . Sertçe düşmedim çarpmadım ama bacaklarım açıldığı için kasıklarım çok ağırdı😓 şuanda da hala kasıklarım ağrıyor 😓
sukomel Aydeniz09 bence doktorunu ara yada yaz ihmal etme arkadaşım 🙏🏻 İnşallah bir şey olmamamıştır .
Ltbumt Aydeniz09 canım kaynanan oldu mu olacak mı diye sürekli kontrol et kasılmaktan ağrımıştır diye düşünüyorum bir de 4 5 gün hiç bir iş yapma uzan ayaklarını kaldırıp Allah’ın izniyle bir şey olmaz … doktora da git derim o soru işaretiyle rahat edemezsin gitmbir baktır için rahat etsin 🙏🏻🙏🏻
eymenhumeyra Aydeniz09 bende merdivenden dustum canim kalcami kolumu vurmustum bisey olcak korkusuyla kasildigimizdan agri oluyo ozmanlar arastirmistim bebekler anne karninda korunuyo yeterince karninin ustune dusmedikten sonra uzan dinlen allahin izniylr bisey olmaz insallah sen yinede doktorunu bilgilendir gecmezse
Gldn7 Aydeniz09 ay inşallah bişy olmamıstır allaha emanet olsun yavrun içini ferah tut canım bende 5 haftakıkta banyoda düştüm kalcamın üstüne bişy olmaz allahın izniyle takma kafana bu sefer psikolojik bişy olur allah korusun
saadetyamac Yani inş bişey olmamıştır korkmayın🙏 Ben ayağım kaydı iki metreye yakın süründüm yerde tuvalette bayıldım ☺️merdiven çıkarken düştüm çok şükür bişey olmadı ama ağrınız geçmezse bi acile hemen gidin ultrasonda baksınlar içiniz rahatlar
diilekkrtp Şimdi seni korkutmak istemiyorum ama bi kaç ay önce biri yine buraya temizlik yaparken düştüğünü ve agrılarının olduğunu söylemişti akşam düşük yaptı bunları da biraz göz önünde bulundur lütfen gerisi sana kalmış umarım ciddi bi şey yoktur.
Aydeniz09 diilekkrtp yok niye korkutmak isteyesiniz ki. Sert düşmedim sadece Kaydım kasığım ağırdı . Dinleneyim inşallah geçer 😓
Aydeniz09 eymenhumeyra Minik minik tekmeliyor annesini üzmemek için iyiyim diyor sanırım🤗 Ah oğlum annen biraz sakar napalım idare edeceksin artık🤗
Degisken Bende merdivenden düştüm popomun üstüne belimi vurdum.sizin haftalarınızdaydım.vurduğum yer ağrıdı 3 gün sonra geçti. Sizde dinlenin geçmezse gidersiniz.sert düşmemişsiniz zaten
Essi Doktorunu ara lütfen canim ihmal etmeden. Benim burda bi tanidigim 6 aylikken düsmütü ve kordon bagi kopmusti maalesef ki erken doguma aldilar. InsAllah birsey olmamistir ikinizde saglikli olursunuz. Rabbim korusun 🙏🏻
eymenhumeyra Essi tedirgin edici korkutucu yorumlar yapmadan once biraz dusunsekmi anneyi tedirgin etmekten baska bi ise yaramaz doktorunu aricaktir ama o ornek ney kordon bagi kopmus filan Allah korusun 🙄
Aydeniz09 Essi Nasıl düşmüştü? Ben sert düşmedim sağa sola çarpmadım düşmüştü sayılmam aslında bacaklarım açıldı biraz ayağım kayınca oda kasığımda ağrı yaptı
Kara07 eymenhumeyra kötü şeyler yazınca ne hissettirdiklerini bilseler keşke çok hassas bir dönem zaten
Aydeniz09 eymenhumeyra Olsun önemi yok düşünceniz için çok teşekkür ederim. Dua ediyorum rabbime inşallah birşeycik olmamıştır
Essi eymenhumeyra hanim efendi. Kotu niyetle bir yorum yapmadim fesat dusunmek yerine biraz olumlu dusun. Uyariyorum alt tarafi olabilcek ihitmalleri farkindaysan ardindan dua ettim. Kotu kalbini arindir. Iyi gunler