Kızlar bugün 39+4 olduk ama en ufak bi belirti yok doğuma dair denemediğim yol kalmadı hurma yedim, yürüyüş yaptım, squat yaptım, sıcak su da bekledim ama nafile gelmiyor bir türlü ne yapmalıyım başka bildiğiniz önerebileceğiniz bi yöntem var mı? 🤦♀️